Türkiye'nin ilk ruşeymli bisküvisi raflarda

​​​​​​​Gıda ve tarım sektörünün öncü markası Torku, doğal ve inovatif ürünler geliştirmeyi sürdürüyor. Torku son olarak, “Buğdayın kalbi” olarak bilinen ruşeymi Türkiye’de ilk kez bisküviyle buluşturdu. Torku Ruşeymli Bisküviler, üç farklı çeşidiyle raflardaki yerini aldı.
Kategori: YAŞAM
Okuma: 1.359 kez
Yayın Tarihi: 19.09.2018 Çarşamba 11:30:17
PAYLAŞ

900 bin pancar üreticisinin ortak girişimi Konya Şeker’in gıda sektöründeki çatı markası Torku, buğdayın değerli besin öğelerini yoğun olarak bünyesinde bulunduran, "buğdayın kalbi" ruşeymi bisküvi ile buluşturarak tüketicilerin beğenisine sundu.

1 tondan bir kilo çıkıyor

Buğdayın alt kısmında bulunan, bitkinin oluşmasını sağlayan ve taneye hayat veren buğdayın embriyosu rüşeym, pek çok vitamin ve minerali bünyesinde barındırmakta ve bir ton buğdaydan yaklaşık bir kiloya yakın ruseyşm elde edilmektedir. 

Ruşeymli Bisküvi Glikoz Şurubu içermiyor

Ürünlerinde üretici ortaklarının ürettiği tarımsal ürünleri değerlendirerek katma değerli mamul ürün haline getiren Torku, üretim tahıl ambarı olan Konya’da en çok üretilen ürün olan buğdayın en değerli kısmı Ruşeymi Türkiye’de ilk kez atıştırmalık ürünlerde değerlendirdi. Buğdayın kalbi şeklinde tanımlanan rüşeym ile Torku, "Torku Tam" markasıyla lif yönünden zengin, glikoz şurubu içermeyen, tam buğday unu kullanılan Ruşeymli Bisküvilerini tüketicinin beğenisine sundu. 

Torku Tam, Ruşeymli Bisküvi Ailesi, çok çeşitli

Torku Tam, Ruşeymli Bisküvi Ailesi; “Sade”, “Çikolata Kaplamalı Klasik” ve “Çikolata Kaplamalı Orman Meyveli” olmak üzere üç çeşitten oluşuyor.

Çikolata kaplaması ile mutluluk veriyor

Çikolata kaplamalı Torku Tam Ruşeymli Bisküvileri, çikolata sevenleri de mutlu ediyor. Leziz çikolata kaplamasıyla eşsiz bir lezzet sunuyor.

Farklı tatlar sevenler için çikolata kaplamalı orman meyveli

Torku Tam Ruşeym Bisküvi Ailesi’nin en iddialısı çikolata kaplamalı orman meyveli olanı. Atıştırma zamanı kendini farklı tatlar ile şımartmak isteyenler için geliştirildi.

Torku, reklam kampanyasında “Bir kalbin iyiliğini taşıyan her şey eşsizdir“ söylemiyle 1 ton buğdaydan yaklaşık 1 kilo çıkan buğdayın kalbi ruşeymin değerini ve önemini vurguluyor. Eşsiz tatlarıyla Ruşeymli Bisküviler, Torku güvencesiyle tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR