Okula dönüş artık daha güzel

Ülkemizde annelerin en güvendiği ve sadakatle tercih ettiği içecek olan, Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve lider içecek markası DİMES, farklı proje ve iş birlikleriyle okula dönüşü müthiş bir kutlamaya dönüştürüyor, çocukların ders başı coşkusuna eşlik ediyor.
Kategori: YAŞAM
Okuma: 1.337 kez
Yayın Tarihi: 21.09.2018 Cuma 10:32:19
PAYLAŞ

Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve annelerin en güvendiği içecek markası DİMES, kuruluşundan bu yana değişmez kuralı olan “Soframıza koymayacağımız meyveyi işlemeyiz, çocuklarımıza içirmeyeceğimiz meyve suyunu üretmeyiz’’ ilkesi ışığında, lideri olduğu çocuk ürünleri kategorisinin büyümesini destekliyor.

DİMES, farklı proje ve iş birlikleriyle okula dönüşü müthiş bir kutlamaya dönüştürüyor, çocukların ders başı coşkusuna eşlik ediyor.

Disney Pixar iş birliğinde, okulların açılması öncesinde vizyona giren “İnanılmaz Aile 2” filminin heyecanına özel gösteri seansları ve ürünlerine taşıdığı “İnanılmaz Aile” karakterleri çıkartmaları ile ortak olan DİMES, Oha Diyorum Youtube kanalı iş birliğinde de, şu ana dek 500 bin izleyici sayısına ulaşan “İnanılmaz” konseptli bir video projesine imza attı.

Annelerin En Güvendiği ve Sadakatle Tercih Ettiği Marka DİMES

DİMES’in pazarlama söylemini oluşturan ‘Hayata Başka Bak’ felsefesinin sadece bir slogan olmakla kalmadığını, markanın iş ve iletişime bakışını da doğrudan etkilediğini söyleyen DİMES Çocuk Kategorisi Kıdemli Marka Müdürü Merve Güven, “Çocuk ürünleri kategorisinde liderliğimizin yanı sıra, bağımsız bir araştırma sonucuna göre annelerin en sadık olduğu içecek markasıyız. Bir diğer bağımsız araştırmanın sonuçları da, sadece meyve suyu için değil, tüm içecek kategorilerinde annelerin en güvendiği marka olduğumuzu gösteriyor. Bu sonuçlar, annelerin markamıza olan güveni ve sadakati, bizim için büyük bir gurur ve büyük bir sorumluluk ifade ediyor. Çocuklara özel tatlar geliştirmek kadar %100 meyveden şeker ilavesiz ürünlerde pazara liderlik yapmanın sorumluluğunu taşıyor, çocukların sağlıklı gelişimini destekliyoruz. Çocuk iletişiminde onların dünyasından konuşmaya, onların hayata başka bakmasını desteklemeye önem veriyoruz. Onların hayal dünyasına konuk oluyoruz, bu hareketli dünyayı hayata taşımalarını desteklemeye çalışıyoruz” dedi.

Bugünün ve Yarının Youtuberları Havuz Partisinde Buluştu

DİMES, Oha Diyorum Youtube kanalı iş birliğinde hazırladığı video içeriğinde, ürünlerini ve İnanılmaz Aile karakterleri çıkartmalarını tanıtmanın yanı sıra, bir yarışma duyurusu da gerçekleştirdi ve izleyici çocuklardan, başlarına gelen en inanılmaz olayı anlattıkları bir video çekmelerini istedi. 200’e yakın çocuğun kendileri çekip, kendi Youtube kanallarına yükleyerek katıldıkları yarışma sonunda, 6 çocuk ödül için seçildi. Şanslı çocuklar, DİMES tarafından 12 Eylül 2018 Çarşamba günü düzenlenen havuz partisinde, çok sevdikleri Youtube fenomenleri ile tanıştılar ve yine inanılmaz temalı bu partide keyifli vakit geçirdiler. Bu etkinlik sırasında çekilen video, yakında DİMES’in Youtube kanalında yayına girecek.

DİMES İnanılmaz Aile 3 Özel Gösterimlerinde İki Mekanda 400 Kişi Ağırladı

Disney Pixar iş birliği kapsamında İnanılmaz Aile karakterlerini 200 ml 6’lı ürünlerinin üzerine taşıyan ve bu ürünlerin içerisine İnanılmaz Aile 2 çıkartmaları yerleştiren DİMES, 16 Ağustos Perşembe günü Kanyon ve Emaar Square AVM’de düzenlenen İnanılmaz Aile 2 özel gösterimlerinde, 4 yüze yakın davetlisini ağırladı.

DİMES’in çocuklara özel dijital platformu olan DİMES CLUB Facebook ve Instagram hesaplarında ise, 3 ay boyunca İnanılmaz Aile 2 bulmacalarına ve yarışmalarına yer verilecek. Bu yarışmalara katılan takipçiler, farklı hediyeler kazanma şansı elde edecek.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR