Unilever Lipton Markasını Satışa Çıkarıyor

Unilever geçen dönem beklentileri aştı: Covid-19 krizinin en yüksek döneminde bile kar oranlarında artış yakaladı. Yine de, şirket çay segmentinin çoğunu elden çıkarmaya karar verdi.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.277 kez
Yayın Tarihi: 05.08.2020 Çarşamba 18:13:54
PAYLAŞ

Küresel salgına rağmen, Unilever’in yarım yıllık cirosu sadece % 1.6 düşüşle 25.7 milyar Euroya düştü ve organik ciro düşüşü sadece % 0.1 idi. Temel operasyonel kar % 3.8 artışla 5.1 milyar Euroya yükseldi.

Bu artış, evde yiyecek, dondurma ve çay tüketiminin güçlü bir şekilde artmasıyla gerçekleşti.

Bu gelişmelere rağmen Unilever, Lipton markası da dahil olmak üzere çay bölümünün çoğunu satmak istediğini açıkladı.

Sadece Hindistan ve Endonezya’daki çay faaliyetlerini devam ettireceğini belirten şirket, PepsiCo ile Lipton buzlu çaylarla ilgili işbirliğini devam ettireceğini açıkladı.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR