Süt ve Süt Ürünleri için 2020

Çallı Pastacılık, şehir içi ve şehir dışı satış-pazarlama faaliyetlerini geniş bir yelpazede, müşteri ihtiyaçlarına odaklı bir şekilde yürütmektedir. Ürün gamı konusunda Bilal Çallı’dan geçen yıl değerlendirmesi ve yeni yıl planlamalarını aldık.
Kategori: HABERLER
Okuma: 3.668 kez
Yayın Tarihi: 18.10.2020 Pazar 14:56:03
PAYLAŞ

“Sektörümüzde 2018 sonu yaşananların etkileri, 2019 ‘a başlarken hassas bir yıl olacağını tahmin ettirirken, firma olarak bardağın her zaman dolu tarafına bakmaya gayret gösteren bir yaklaşım içinde olduğumuzdan, ekonomik ve bölgesel değişim rüzgarları negatif yönde ilerlese de, belirlediğimiz hedefler doğrultusunda süt ve süt ürünlerini üretici kimliğimizin getirdiği avantajlarla birleştirerek, Bilhan markamızı müşterilerimizin beğenisine sunduk” diyen Bilal Çallı sözlerine şu şekilde devam etti: “Kasım-Aralık ayları verilerine istinaden aylık bazda yaklaşık 200 Ton gibi ciddi bir satış hacmine ulaşan Bilhan Süt, sadece süt ile kalmayıp tereyağı, beyaz peynir, lor peyniri, kaşar peyniri, labne peyniri ve sadeyağ olmak üzere çeşitli ürünlerinin tanıtım ve satış süreçlerini gerçekleştirdi. 

Pazar paylarını sürekli artırma ve büyüme planları neticesinde İstanbul’un her iki yakasındaki mevcut dağıtım ağını genişlettiklerini dile getiren Çallı, “Firmamız erişmiş olduğu tecrübe, bilgi, nitelikli tedarik ve kapasite ile sektörde katma değer yaratırken, günümüz teknolojisini yakından takip ederek tasarladığımız Pasta1001.com internet alışveriş sitemiz ile bizi seçen bireysel müşterilerimize de hizmet vermekteyiz. 

Her sektörde izlendiği üzere, bizim de piyasamızda ki şirket satışlarını etkileyen iki temel faktör olan kur ve faiz oranlarının olumsuz seyrine, sermaye artışımız, nitelikli personel kadromuz ve bayisi olduğumuz bütün markaların üretim güçlerini yanımıza alarak 2019 yılını istediğimiz doğrultuda bitirmek için çalıştık” dedi.

Bilal Çallı, 2020 yılı başından itibaren, nitelikli ve işine hakim mesai arkadaşlarının çalışmalarıyla üretim, satış, ürün portföyü üzerinde daha fazla çeşitlilik ve piyasa kontrolü sağlayarak, rakamsal hedeflerine istedikleri şartlarda ulaşma niyetinde olduklarını belirtti.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR