3. Nesil Kahveleri Geride Bıraktı

Kahve tutkunlarının %64’ü “Türk kahvesi favorim!” diyor. Pandemi bile Türk kahvesini tahtından indiremedi.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.032 kez
Yayın Tarihi: 30.09.2021 Perşembe 08:40:03
PAYLAŞ

Pandemide değişen birçok tüketici alışkanlığını değiştirdiği gibi, kahve tüketimini de etkiliyor. Kahve gün geçtikçe hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geliyor. Yaklaşan Dünya Kahve Günü’ne özel kahve tutkunlarının nabzını tutan KızlarSoruyor.com anketi Türk kahvesinin her zaman favori olduğuna işaret ediyor.

Pandemide tüketicilerin birçok alışkanlığı gibi, kahve tüketimi de değişiyor. Kahve her geçen gün hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geliyor. Genel olarak çay tüketicisi olarak bilinen Türkiye’de yapılan anketler Türk kahvesine olan ilginin yoğunlaştığına işaret ediyor. Konuya özel anket çalışması gerçekleştiren KızlarSoruyor.com Dünya Kahve Günü yaklaşırken, Türkiye’deki kahve tutkunlarının nabzını tutuyor.



Her 3 kişiden 2’si Türk kahvesini seçiyor

Uluslararası Kahve Günü yaklaşırken, günlük hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline gelmiş olan kahve alışkanlıklarının nabzını tuttuklarını belirten KızlarSoruyor.com  tarafından açıklanan anket verileriyle ilgili yapılan yazılı açıklamada, “Gerçekleştirdiğimiz ankete göre kahve çeşitleri arasında seçim yapması istenilen katılımcılar arasında 3 kişiden 2’si önce Türk kahvesini seçiyor. 

Türk kahvesi her zaman favori!

"Bi' kahve içelim!" deyince aklına hangisi geliyor, Türk kahvesi mi yeni nesil kahve çeşitleri mi?  sorusunu katılımcılara soran KızlarSoruyor.com anketine göre, ankete katılan 553 kadın ve 462 erkeğin oylarında %64 oy çoğunluğuyla ‘Türk Kahvesi her zaman favorim!’ cevabını veriyor. Ankette kadın - erkek dağılımında da sonuç değişmiyor. Kadınların %61’i ve erkeklerin ise %67’si Türk kahvesini favorisi olarak gösteriyor. Üçüncü nesil kahveyi tercih edenlerin oranı ise %36’da kalıyor.



Demografik analizlerde Türk kahvesini 1. çıkarıyor

Kahve tercihlerini yaş grupları kapsamında inceleyen KizlarSoruyor.com şu tabloyu ortaya koyuyor: 18-24 yaş arasındaki gençlerin %62’si, 25-34 yaştakilerin ise %70’i oyunu Türk kahvesinden yana kullanıyor. Pandeminin 35-44 yaş arasındakileri etkilemediği, katılımcıların daha önce olduğu gibi %80 oranla Türk kahvesini tercih ettiği görülüyor.








 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR