Yepyeni bir çay deneyimine davetlisiniz

Çay konusunda daha çok şey öğrenmek, yeşil çay ve bitki çayı çeşitlerini keşfetmek ve günlük rutinine katmak isteyenleri dünya lideri Starbucks, Teavana® ile Modern Çay Yolculuğu ’na çıkarıyor.
Kategori: YAŞAM
Okuma: 2.197 kez
Yayın Tarihi: 13.02.2018 Salı 15:14:45
PAYLAŞ

Starbucks, dünyada en çok çay tüketen ülkeler sıralamasında ilk sırada yer alan Türkiye’yi şimdi yeni bir deneyime davet ediyor. Kahve devi, Şubat ayından itibaren Türkiye’de de misafirleriyle buluşturduğu, dünya lideri Teavana® markalı çaylarla herkese ‘Modern Çay Yolculuğu’ vaad ediyor.

Tarladan gelen tazelik ve doğallıkla çay fincanınızda…

Teavana®’da sadece en yüksek kalitedeki çay yaprakları seçilerek kullanılıyor. En genç ve taze filizler, Tea Master denilen çay uzmanları tarafından özenle seçiliyor. Seçilen bitkilerde ‘hasat’ sadece bitkinin en üst bölümündeki filizi ve ilk iki yaprağı içeriyor. Herhangi bir katkı maddesi kullanılmadan, tarladan geldiği tazelik ve doğallıkla misafirlere piramit keselerde sunuluyor. Ayrıca farklı bitki ve meyve özlerinin harmanlanmasıyla oluşan seçenekleri de bulunuyor.

Çay hakkında bilmek istediğiniz her şey için bu yolculuğa davetlisiniz…

Çay severlere bir yandan artizan ve egzotik çaylarla farklı bir deneyim yaşatmayı amaçlayan Starbucks, diğer yandan da çay severlerin buluşacağı yeni bir platform oluşturuyor. Çay konusunda daha çok şey öğrenmek, yeşil çay ve bitki çayı çeşitlerini keşfetmek ve günlük rutinine katmak isteyenleri Starbucks, Teavana® Modern Çay Yolculuğu’na davet ediyor. Starbucks bu yolculukta siyah çay dışında, yeşil ve bitki çayları hakkında da bilgilendirirken, sunumu ve farklı harmanlarıyla çayın farklı yorumlarını da misafirleri ile paylaşıyor. Dünyanın en iyi bitkileri arasından seçilen bu çaylar, sizlere bedeninizi, zihninizi ve ruhunuzu canlandırabileceğiniz küçük zamanlar yaratırken, beklenmedik içerik ve tatları ile günün her anına mükemmellik katıyor.

Çay, kuruluşundan beri Starbucks’ın menüsünde yer alıyor. 2012 yılından bu yana, başta ABD olmak üzere çeşitli ülkelerdeki mağazalarda, Teavana® markalı çaylar sunuluyor. Starbucks, Şubat ayı itibarıyla tüm çaylarını, çay konusunda dünya lideri Teavana® markasıyla hazırlamaya ve bardaklarına yalnızca misafirlerin adını değil, zamanı da yazarak yepyeni bir Starbucks deneyimini yaşatmaya hazırlanıyor.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR