Yenilenen imajı tüketici ile buluşuyor

Türkiye piliç eti pazarında ilk beş, ileri işlenmiş yenilikçi ürünler pazarında ilk iki oyuncudan biri olan Lezita, yenilikçi ve modern bakış açısıyla geliştirdiği pratik, besleyici, lezzetli ve sağlıklı piliç ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunma misyonunu kurumsal kimliğine de yansıtıyor.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.545 kez
Yayın Tarihi: 08.06.2019 Cumartesi 12:51:18
PAYLAŞ

Lezita, marka sloganını “iyi besler bizi” olarak belirlerken, marka logosundan ambalajlara, kurumsal basılı malzemelerden tabelalara kadar yenilenen yüzünü tüketicilerle buluşturuyor. 

Küresel standartlarda yerli üretim yapan ve arkasında 50 yıllık yem tecrübesiyle Abalıoğlu Grubu bulunan Lezita, besleyici ve protein değeri yüksek piliç ürünlerini daha ulaşılabilir kılmak için çalışmalarını yenilikçi bakış açısıyla sürdürüyor. 

Şehir hayatında insanların özellikle zamansızlık, sağlıksız alternatifler ve yüksek fiyatlar nedeniyle iyi beslenmeye her zamankinden daha çok ihtiyaç duymasından yola çıkan Lezita bu ihtiyacın önündeki engelleri ortadan kaldırmak amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Bu amaçla yola çıkan Lezita, pratik çözümlerle de iyi beslenilebileceğini vurgulamak hedefiyle marka sloganını “İyi Besler Bizi” olarak belirledi. 

Yapılan yenilik sonrasında “İyi Besler Bizi” sloganı Lezita logosuna eklendi. Markanın kurumsal kimliğinde daha önce öne çıkan yeşil renk, yerini Lezita’nın sektördeki gücünü, yenilikçi yapısını, tüketiciyle yakınlığını vurgulayan kırmızı renge bıraktı. Lezita ayrıca kurumsal kimliğine modern ve yenilikçi iş yapış tarzı ile besleyici ürünlerini temsil eden bir piliç ikonu ekledi. 

Yeni kurumsal kimlik Lezita ambalajlarına da yansıtılırken, bu ambalaj değişikliği tüm ürün gruplarında gerçekleştirildi. 





 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR