Y kuşağının gözdesi ‘Fit Yaşam’

Günümüzde modadan sağlığa, tekstilden gıdaya varıncaya kadar hemen her sektöre yön veren bir kuşak var; “Y kuşağı”. İşverenler, onlarla çalışmanın zorluklarına; pazarlamacılarsa bu kuşakla birlikte değişen tüketim alışkanlıklarına dikkat çekiyor.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.732 kez
Yayın Tarihi: 17.11.2018 Cumartesi 15:43:46
PAYLAŞ

Polonez Genel Müdürü Andaç Günsoy, Y kuşağının beslenme alışkanlıklarının şarküteri et ürünleri sektöründeki trendlere de yön verdiğini söylüyor ve bu neslin fit yaşam ürünlerini daha çok tercih ettiğini vurguluyor. Günsoy, 2014 yılında üretimine başladıkları “Fit Yaşam” ürünlerine ilginin katlanarak arttığının altını çiziyor. 

1980-2000 yılları arasında doğan Y kuşağının en yaşlısı 38, en genci ise henüz 18 yaşında. Bağımsız olmayı seviyorlar, özgürlüklerine düşkünler. Türkiye nüfusunun yüzde 35’ini oluşturdukları tahmin ediliyor. Çoğu alanda olduğu gibi bu kuşağın beslenme alışkanlıkları da bir önceki kuşağa kıyasla büyük farklılık gösteriyor. Y kuşağı, nasıl beslenmesi gerektiğine ve tükettiği gıdaların nasıl üretildiğine çok önem veriyor. Sağlıklı, kalorisi düşük ve fit görünümlerini koruyacak yiyecekleri tercih ediyorlar. 

Fit Yaşam ürünlerine en büyük ilgi Y kuşağından 

Şarküteri et ürünleri sektörünün yeni nesil tüketim alışkanlıklarıyla birlikte değişime açık olan sektörlerin başında geldiğini vurgulayan Polonez Genel Müdürü Andaç Günsoy, 2014 yılında piyasaya sundukları Fit Yaşam ürünlerinde ciddi bir ilgi yaşadıklarını söylüyor. Bu artıştaki en büyük etken ise Y kuşağının daha çok sağlıklı beslenmeye odaklanması ve fit yaşam ürünlerine yönelmesi. Demografik açıdan bakıldığında Fit Yaşam ürünlerinin tüketiminin de 25 yaş üstü grupun ağırlıklı olduğunu görüyoruz.  

Günsoy, “Tüketicisine kulak veren ve trendleri yakından takip eden bir marka olarak sektörde pek çok yeniliğin öncüsüyüz. Sadece %1 yağ oranlı, düşük kalorili ve yüksek protein içeriğine sahip ‘Polonez Fit Yaşam’ ürünleriyle yeni neslin beslenme alışkanlıklarına uygun bir ürün gamı sunmayı amaçladık. Bu ürünlerin tercih edilmesinde yeni neslin beslenme alışkanlıklarının değişmesi ve sağlıklı beslenmeyi yaşam felsefesi haline getirmiş olmasının etkisi çok büyük” diyor. 

Fit Yaşam’ı en çok Taze ürün ve keyifle ürün tüketmeyi seven tüketiciler tercih ediyor
Polonez’in verilerine göre Fit Yaşam ürünlerini tercih edenler, yaşam tarzına göre de farklılık gösteriyor. Taze ürün tüketimine önem veren ve keyfine düşkün olarak tanımlanabilen tüketici gruplarının Fit ürünlere talebi daha yüksek.

Fit Yaşam Ailesi genişliyor

Tüketicisinin ihtiyaç ve taleplerini yakından takip eden Polonez, gördüğü ilgi karşısında Fit Yaşam ürün grubunu genişletmek için inovasyon çalışmalarına devam ediyor. Bu doğruluda, Fit Yaşam grubuna 2018’in son aylarına eklenen en yeni ürün 200 gr Piliç Füme ürünü oldu. 200 Gr Piliç Füme %2’lik yağ oranı ve zengin protein içeriği ile sağlıklı beslenenlerin vazgeçilmez lezzetleri arasına girmeye aday. 


 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR