Türk markası Lübnan’da hızla büyüyor

Türk markalarına ilginin oldukça yüksek olduğu Orta Doğu’da hızlı bir büyüme stratejisi içinde olan Simit Sarayı, 2017 yılı sonunda girdiği Lübnan pazarında açtığı mağazalarına bir yenisini ekledi.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.683 kez
Yayın Tarihi: 06.02.2018 Salı 13:08:42
PAYLAŞ

Henüz Lübnan pazarına girmeden, Türkiye’yi ziyaret eden Lübnan halkı tarafından oldukça iyi tanınan Simit Sarayı, 22 ülkede 426 mağazasıyla hizmet veriyor. 2017 yılı sonunda Lübnan’daki ilk mağazasını, Başkent Beyrut’taki City Mall’da, ikinci mağazasını da The Spot Chouefiat’ta açan Simit Sarayı, birbirinden lezzetli ürünlerini Lübnan’da da paylaşmaya devam ediyor. Lübnanlılar tarafından yoğun ilgi gören Simit Sarayı, üçüncü mağazasını Başkent Beyrut’taki LeMall Dbayeh’te açtı.



Beyrut’ta açıldığı gün misafirlerinden yoğun ilgi gören mağaza, tamamen Simit Sarayı’nın mimari ekibinin tasarımı ve uygulaması ile inşa edildi. Mağaza konseptiyle misafirlerini büyüleyen mağaza, sadece lezzet değil, keyifli zaman geçirme imkanı da sunuyor. Simit Sarayı, kısa sürede Lübnan’daki mağaza sayısını 10’a çıkaracak.



Günün her saatine uygun hem atıştırmalık hem de doyurucu ürünleri Lübnan’da oldukça beğeni topladı. Simit Sarayı’nın özel hasat paketli çayı, dünyanın en kaliteli kahve çekirdeklerinden üretilen kahveleri, lokum, çikolata gibi ürünleri de Lübnanlıların evine girmeye başladı.

Simit Sarayı, İngiltere, Amerika, Almanya, Hollanda, Belçika, Sırbistan ve Suudi Arabistan'ın aralarında yer aldığı 22 ülkede, en ünlü kentlerinde, dev meydanlarında yer alıyor.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR