SIAL Global Gıda Fuarı’nda Türk peynirleri damgası

Muratbey, dünyanın en önemli gıda fuarları arasında bulunan SIAL Global Gıda Fuarı’nda eşsiz ve inovatif ürünleri ile yer aldı. 21 – 25 Ekim tarihlerinde Paris’te gerçekleşen fuarda dünyaca ünlü markalarla aynı platformda yer alan Muratbey, kendi alanında tek olan ürünleriyle katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Avrupa’ya ülkemizden peynir ihracatı gerçekleştiren tek firma olan Muratbey, dünya pazarında büyüme hedefi kapsamında bir adım daha atmış oldu.
Kategori: HABERLER
Okuma: 3.600 kez
Yayın Tarihi: 29.10.2018 Pazartesi 13:16:52
PAYLAŞ

İnovasyona verdiği önemle peynirin gelişimine yön veren Muratbey, 21-25 Ekim 2018 tarihlerinde Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen “SIAL Global Gıda Fuarı”na katıldı. Muratbey, fuar boyunca inovatif ürünü Burgu, Sürmeli ve Topi başta olmak üzere tüm peynir çeşitlerini ziyaretçilerine tanıttı. 

 ‘‘Avrupa’ya ülkemizden peynir ihracatı yapan tek firmayız”

Avrupa’ya ülkemizden peynir ihracatı yapan tek firma olduklarını vurgulayan Muratbey Yönetim Kurulu Üyesi Hamit Erol, “Amerika, Japonya, Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu ve Balkan ülkeleri gibi dünyanın birçok ülkesini lezzetli peynirlerimizle buluşturuyoruz. Yakın zamanda Avrupa Birliği ülkelerini de ihracat ağımıza ekledik. Hollanda, Almanya, Fransa başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesine ürünlerimizi ulaştırıyoruz. Avrupa pazarında büyüme hedeflerimiz doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz, daha fazla ülkeye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

Muratbey, SIAL Fuarı’nda önemli bağlantılar kurdu

İhracatta büyüme hedefleri doğrultusunda SIAL Global Gıda Fuarı’na katılım sağladıklarını belirten Hamit Erol “Burgu, Sürmeli ve Topi başta olmak üzere, pek çok peynirimizin SIAL Global Gıda Fuarı’nda tanınmasını ve deneyimlenmesini sağladık. Peynirlerimizi tadan herkesten çok olumlu dönüşler aldık. Fuar boyunca aralarında ABD, Kanada, Avustralya, Çin, Litvanya, Kore, İngiltere, Fas, Brezilya, Japonya, İsveç, Filistin, Belçika, Kazakistan gibi dünyanın dört bir yanından gelmiş ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştık. Özellikle başta Burgu olmak üzere inovatif ürünlerimiz, benzer bir ürüne hiç rastlamadıklarını belirten ziyaretçilerimizden övgü aldı. Tüm dünya için peynire farklılık ve eğlence getirdiğimizi belirten ziyaretçiler ile verimli görüşmeler gerçekleştirdik. Fuarda önemli bağlantılar da kurmayı başardık. Türkiye’nin milli bir markası olarak gerçekleştirmiş olduğumuz bu çalışmalarla ihracatımızı artırmayı ve ülkemizin ekonomisine katkımızı yükseltmeyi planlıyoruz” dedi.

Muratbey uluslararası dijital pazarlama yatırımlarına devam ediyor

İhracatı artırma çalışmaları kapsamında yurt dışına özel yeni bir dijital kampanya hayata geçirdiklerini belirten Erol “Yurt dışı pazarlama faaliyetlerine yönelik yatırımlarımıza ve markalaşma çalışmalarımıza hız verdik. Globalleşme stratejimiz kapsamında tüketicilerimizle duygusal bağ kuruyoruz. Uluslararası sosyal medya hesaplarımızdan sürekli paylaşımlar yapıyoruz. Sosyal medya yarışmalarıyla yurt dışındaki Muratbey sevenlerle yakınlaşıyor, tüketicilerimizle sürekli iletişim sağlıyoruz” dedi.


 

Etiketler muratbey, sial, damga, peynir,
food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR