Nato kodlu Türk markası oldu

13 farklı ülkeye aylık 200 bin pide ihraç eden Aktaşlar, Pidemiss markasıyla büyük bir başarıya imza atarak NATO birliklerine pide gönderiminde bulunmak için NATO kodu üyeliği aldı.
Kategori: HABERLER
Okuma: 5.132 kez
Yayın Tarihi: 17.11.2018 Cumartesi 16:12:34
PAYLAŞ

Ordu’dan çıkarak pideyi tüm dünyanın tattığı bir lezzet haline getirmeyi amaçlayan Aktaşlar Lezzet Grubu, büyümesini sürdürülebilir kılma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bugün 13 farklı ülkeye aylık 200 bin pide ihraç eden Aktaşlar, Pidemiss markasıyla büyük bir başarıya imza atarak NATO birliklerine pide gönderiminde bulunmak için NATO kodu üyeliği aldı.  Pideyi hamburger gibi global yiyecek haline getirmeyi hedeflediklerinin altını çizen Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, 13 olan ülke sayısını yılsonuna kadar 20, 2019 sonuna kadar 40’a tamamlamak istediklerini söyledi.

İhracat hedefli büyüme stratejini benimseyen Aktaşlar Lezzetler Grubu, sürdürülebilir büyüme hedefleri doğrultusunda emin adımlar ile ilerliyor.  Bugün 13 farklı ülkeye aylık 200 bin pide ihraç eden Aktaşlar, bu rakamı yılsonuna kadar 20, 2019 sonuna kadar 40’a tamamlamak için çalışmalarını sürdürüyor. Pidemiss markasıyla NATO birliklerine pide gönderiminde bulunmak için NATO kodu üyeliği alan Aktaşlar, yakın zamanda ürünlerini göndermeye hazırlanıyor.

 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR