Müşteri deneyimini en iyi yöneten marka

Sütaş, geçen sene olduğu gibi bu sene de hem “gıda” hem de “süt ve süt ürünleri” kategorilerinde 2 ayrı A.L.F.A. ödülüne layık görülerek müşteri deneyimini en iyi yöneten marka oldu.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.548 kez
Yayın Tarihi: 08.06.2019 Cumartesi 14:40:28
PAYLAŞ

Müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards töreni 28 Mayıs 2019 tarihinde Yapı Kredi Bomontiada’da gerçekleştirildi. Sütün iyiliğini ve bereketini yayma tutkusuyla ve özgün Çiftlikten Sofralara entegre iş modeliyle Sütaş, “gıda” ve “süt ve süt ürünleri” kategorilerinde 2 ayrı birincilik ödülüne layık görüldü. 

Marketing Türkiye ile AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve bu sene beşinci defa yılın “Customer Brand”lerinin belirlendiği A.L.F.A Awards’ta, 44 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar “Customer Brand” seçilerek ödüllendirildi.

Süt ve süt ürünleri sektörünün lider markası Sütaş, geçtiğimiz sene de aynı kategorilerde birincilik ödülleri kazanmıştı. 


 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR