Hızlı tüketimde mobilin lideri

Mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2018’de, Türkiye ve EMEA bölgelerinde 2 kategoride, altın, gümüş, bronz olmak üzere 3 ödülün sahibi olan DİMES, kampanyaların işe etkisi analizinde de, dünyanın en iyi 50 markası arasında yer aldı. DİMES, MMA Smarties İş Etkisi Endeksi’nde sadece gıda ve içecek değil, hızlı tüketim ürünleri genelindeki sıralamada yer alan tek Türk markası olarak dikkat çekti.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.782 kez
Yayın Tarihi: 11.03.2019 Pazartesi 16:09:38
PAYLAŞ

Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak! sloganı ve farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

Mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2018’de, Türkiye ve EMEA bölgelerinde 2 kategoride 3 ödülün sahibi olan DİMES, kampanyaların işe etkisini ölçümleyen MMA Smarties İş Etkisi Endeksi (MMA Smarties Business Impact Index) çalışmasında, 50 küresel lider marka arasında yer aldı. 

MMA Smarties İş Etkisi Endeksi’nin, başarısı ödülle kanıtlanmış mobil pazarlamada kampanyalarının, işe olan etkisini ölçümlediğini vurgulayan DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, “Bu endeksin en önemli özelliği, iletişimde elde ettiğiniz başarının işinize ne derece yansıdığını sorgulaması. Bu alanda küresel ölçekte en başarılı 50 marka arasında yer almak bize gurur veriyor. Gıda ve hızlı tüketim ürünleri genelinde sıralamaya alınan tek Türk markası olmak, ayrıca heyecan verici” dedi.

MMA Smarties İş Etkisi Endeksi, Mobil Pazarlamanın küresel gelişimine yön veren Mobil Pazarlama Birliğinin (Mobile Marketing Association / MMA) reklam ve medya çalışmaları etkinlik ölçümlemesinde dünya çapında bir uzman kuruluş olan WARC iş birliğiyle geliştirilen tescilli metodolojiyle oluşturuluyor. Endeks, mobil pazarlama dünyasının inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren tek ödül programı MMA Smarties Ödüllerine yapılan global başvurular sonucunda tüm programlardaki finalist ve ödül sahibi kampanyalar değerlendirilerek belirleniyor. Kampanyaların, iş büyümesine etkisi ve sonuçları ölçümleniyor.

DİMES, bu yıl dünya genelinde 182 reklam verenin yer aldığı endeksin ilk 50 sıralamasında, Sabancı Holding ve Garanti Bankası ile birlikte yer alan üç Türk markasından biri oldu. DİMES aynı zamanda, sadece içecek değil, gıda ve hızlı tüketim ürünlerinin genelinde, endekste yer alan tek Türk markası olma başarısı gösterdi.

Bu yılın endeksine baz oluşturan, MMA Smarties 2018’de DİMES, iki farklı projesi ile, iki farklı kategoride, altın, gümüş ve bronz ödül kazandı ve şeref kürsüsünün tüm basamaklarında yer aldı. Smarties Türkiye Ödülleri’nde bir Altın, bir Gümüş ödül sahibi olan DİMES, rekabetin uluslararası boyut kazandığı EMEA Bölgesel Ödülleri’nde de Bronz ödüle uzandı.


 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR