Güven ve lezzetin doğru adresi

1997 yılından bugüne sektöre hizmet veren Eren Et Pazarlama ve Bölge Müdürü Aydın Erdoğan ile markalarının bugünü ve yarınını konuştuk. Ürün yelpazesi her türlü ihtiyaca cevap verebilen Eren Et, gastronomi sektörü ile birlikte büyümeye devam edecek.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.728 kez
Yayın Tarihi: 23.01.2019 Çarşamba 11:56:57
PAYLAŞ

Hüseyin Kalkan tarafından 1997 yılında İstanbul Göztepe’de kurulan Eren Et, lezzetini ve kaliteli hizmetini tüketicisiyle tanıştırdı.100 m² alan içerisinde günlük perakende satışı yanında portföyündeki müşteri çeşitliliğine restaurantları da ekleyip hedefine çok kısa bir zaman içerisinde ulaşmaya başladı. İlk günkü isteği, hırsı ve hizmet kalitesinden ödün vermeyen Eren Et, müşteri memnuniyetini ilke edinen ve tüketicinin zaman içinde değişen isteklerine cevap verebilecek kaliteli üretim anla­yışını 20 yıllık deneyim ve tecrübesiyle toptan sektörüne de taşıdı. Küçükyalı İş Merkezinde 1000 m² lik alanda faali­yetlerini sürdürmeye başladı. Güvenir­liğin ve sürekliliğin garantisini sağlayan tek şartın sadece kaliteli ürünler sun­mak olmadığının bilincinde olan Eren Et; kendi kalitesini yurtiçi ve yurtdışında da belgelendirmiştir.

Ürün çeşitleriniz nelerdir?

Ürün çeşitliliğimiz dana, kuzu ve piliç grubunda her çeşit ürünün yanında, salam, sosis, sucuk gibi şarküteri ürünleri de sunuyoruz. Dana bris­ket, asado, t-bone, pirzola, biftek, osso buco, lokum(bonfile), antrikot, kontrafile, kıyma, kuşbaşı, hamburger köfte, kasap köfte; kuzu küşleme, beyti, loin, kuzu pirzola, kaburga, kol, but, incik, uykuluk, kuzu şiş, kuzu döş, kafes; piliçte special but, bonfile, kanat, baget, incik, but, talex ürünleri ile sektöre hizmet veriyoruz.

Toptan ve perakende satışın gra­fiğinizdeki oranları nedir?

Satışlarımız genellikle toptan olup, toplam satışın %80’ini oluşturmakta­dır. %20’lik bir oran ise, perakende satışlarımızdan oluşmaktadır. Toptan grubunda Nusr-Et, Ruff­les, Zuma, Çırağan Sarayı, Pınar İshakoğlu, Kalbur Et, Park Adana, Lacivert gibi A plus restaurantlar, 5 ve üzeri yıldızlı oteller, butik şarküteriler, catering firmaları, kasap ve steak mekanları yer alıyor.

Horeca’da birçok tanıdığımız markaya hizmet veriyorsunuz. En çok hangi ürünleriniz tercih ediliyor?

Kuzu konusunda çok iddialıyız. Trakya kıvırcığı kesiyoruz. O kadar ki, İstanbul’da bizden iyisi yok!! Aroması mükemmel. Yerken unutamayaca­ğınız bir tat bırakıyor damağınızda. Danada da Balıkesir Gönen ve Ça­nakkale Biga yöresinden kesim yapı­yoruz. Mümkün mertebe yerli Alacalı danalardan kesmeye çalışıyoruz. Çünkü et kalitesi, en yüksek aroması ile en iyi dana bizim yerli Alaca danı­mız. Sonra simenter, belçika mavisi ve limuzin ırklarını tercih ediyoruz. Piliç tabi ki Beypiliç. Beside de çok başarılılar. Oldukça güvenli…

Ürün için gerekli olan hayvan tedariğini nasıl sağlıyorsunuz?

Bu zor bir süreç. Balıkesir ve Keşan bölgesinde 2 adet çiftlik var. Balıke­sir’de 450 köylü ve 21 büyük besici ile çözüm ortağıyız. Trakya bölgesin­de 650 köylüden çiftliklerimize, bize ve standartlarımıza uygun beslenmiş hayvanlar toplanıp, bölgedeki mezbahalarda kendi personelimizin nezare­tinde ve veteriner hekim kontrolünde kesiliyor. Soğuk zincir kırılmadan müşterinin tabağına gidene kadar bizim güvencemiz ve kontrolümüz altında.

Eren Et markalı steak house tarzında mekanlar görecek miyiz? Gelecek ile ilgili böyle bir planla­ma var mı?

Eren Et markasının sahibi Hüseyin Kalkan Bey, müşterilerine rakip olmak istemedi. O yüzden hizmet verdiği­miz sektörde yatırımımız olmadı. Bu konuda çok ciddi firmalardan teklifler de aldık. Fakat perakende kasap ve smokehouse sektöründe butik şubeler açarak lezzetimizi daha geniş kitlelere ulaştırma ile ilgili planlarımız var.

Bölge olarak nerelere hizmet götürüyorsunuz? Türkiye geneli mi çalışıyorsunuz? 

Ağırlığımız Marmara bölgesinde. Marmara bölgesine aktif servis ağımız mevcut. Diğer bölgelere çözüm or­tağımız Polar XP ile sevkiyatımız var. Fakat biz ürünün fresh tüketilmesin­den yanayız. Taze ürün sevk edildi­ğinde partnerimiz ne kadar Polar XP firması olsa da bu konuda perfor­mans alamadık. Bu sebepten dolayı diğer bölgelere taze et sevkiyatımız yok, füme ve donuk ürün gruplarında hizmet veriyoruz.

Ar-Ge çalışmalarına, teknoloji takibine önem veriyor ve sürekli kendinizi güncelliyorsunuz. Piyasa şartları sizi nasıl etkiliyor?

Şu anki piyasa şartları bizim gibi firmalara yeni kapılar aralıyor. Özellikle piyasada şarbon tehdidinin nüks etmesi pazarın bizim gibi güvenilir firmalara tercihini artırdı. Bu yıl hedeflediğimiz büyümenin % 13 üzerinde bir grafiğimiz var. Perakende sektöründeki pazarın ciddiyetinin farkındayız. Bununla ilgili Ar- Ge çalışmalarımız var. Yakın bir tarihte bununla ilgili 2 projemizi faaliyete geçirip, map ve smokehouse grubunda Eren Et kalitesi ve güvencesiyle nihai tüketiciye daha çok ulaşmayı hedefliyoruz.

Eren Et olarak bundan sonra sek­tördeki hedefiniz nedir?

Eren Et'in 1997 yılından bu yana önce­likli hedefi; önce kalite anlayışı ile pazarın Vakko’su olarak kendisini ve sektörü sürekli geliştirmek ve özellikle teknolojik anlamda yatırımlar yapıp, daha fazla kitleye butik hazzını ve farkını tattırmak­tır. Orta ölçekteki hedeflerimiz arasında direkt sofraları hedefliyor, uzun vadede et kalitemizi mamul ayağında iç ve dış pazarla tanıştırarak ihracat çıtamızı artırmak için yatırımlar yapıyoruz. 2019 da Smoke House ve taze etin paket hali ile Eren Et ismini daha değişik projelerde duyacağız.






 

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR