Gıda Kategorisinde yılın en itibarlı markası

Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle gerçekleştirdiği “The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, 5 Ocak Cuma akşamı Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleşen görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Halkoylaması sonucunda 46 kategoride birincilerin ödül aldığı törende BANVİT, yıl boyunca yürüttüğü iletişim, pazarlama ve sosyal sorumluluk çalışmalarıyla Gıda Sektöründe yılın en itibarlı markası seçildi.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.664 kez
Yayın Tarihi: 10.01.2018 Çarşamba 11:12:03
PAYLAŞ

Türkiye beyaz et sektörünün köklü kuruluşlarından biri olan Banvit 2017 yılı boyunca gerçekleştirdiği pazarlama ve sosyal sorumluluk çalışmalarıyla Gıda Sektöründe yılın en itibarlı markası seçildi.



Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE ile gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçları “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde belli oldu. 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda 46 kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendirildi.

food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR