AAK Türkiye, Ortadoğu ve Afrika 5. Yılını İş Ortakları ile Kutladı

2013 Yılında Türk bitkisel yağ ve margarin pazarının lider firması Unipro’yu satın alarak, ülkemizi 12 ülkenin tüm satış ve operasyon süreçlerinin yönetildiği bir merkez haline getiren AAK, Türkiye’deki 5. yılını, Antalya Rixos Beldibi otelde lider satış ve dağıtım ağı ile birlikte kutladı.
Kategori: HABERLER
Okuma: 1.723 kez
Yayın Tarihi: 15.11.2018 Perşembe 16:06:30
PAYLAŞ

Türkiye’nin dört bir yanından gelen, hepsi kendi bölgelerinde lider distribütörleri ve pastacılık satış ekipleri ile bir araya gelen şirket yönetimi, global gücü, sosyal sorumluluk algısı ve yerel lider yetkinliklerini çeşitli sunumlarla iş ortakları ile paylaştı. Toplantılarda ve sonrasında AAK – Unipro’nun zor günlerde dahi satış faaliyetlerinden hız kesmeden müşterilerine en iyi ve en doğru ürünleri, vizyonunun parçası olan “operational excellence – kusursuz operasyon” yaklaşımı ile sunması ve ülkemizde daha uzun yıllar yatırım ve çalışmalarına devam etme arzusu gündemdeydi.

Toplantının en ilgi çeken noktası ise elbette yeni ürün geliştirmelerine dair paylaşımlar oldu. 1960’lı yıllardan beri Türk pastacılık margarinleri pazarının lider markası Alba şemsiyesi altında, özel bir formülasyon ile geliştirilen Alba Kruvasan, Unipro’nun krema ve şanti çözümlerinde ailesini gittikçe genişlettiği AlbamikS ürün grubu dahilinde yeniden ve çok özel reçetelerle canlandırılan Toz Krem Şanti ve Pasta Kreması, yine AlbamikS ailesi üyesi hem sıcak sos, yemek uygulamaları hem de soğuk pastacılık uygulamalarına yönelik çok amaçlı AlbamikS Star Krem Şanti ve Festino kokolin konfiseri grubunun en yeni üyesi Bitter Parça ürünlerinin tanıtımları oldu. Ürünlerin teknik sunumları yapılırken, eş zamanlı olarak ürünler kullanılarak hazırlanan lezzetler tüm misafirlere ikram edildi. İnovasyon yatırımları ile her zaman dikkat çeken AAK, böylelikle, hız kesmeden yeni ürün geliştirmelerine devam edeceği müjdesini verdi.

AAK Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Genel Müdürü Tolga Tanrıöver, şirketin, hem bağlı bulundukları Asya organizasyonunda, hem de globalde AAK’nın standart, ilke ve vizyonunu en iyi yansıtan ekiplerden birine sahip olduklarını, Türkiye merkez olmak üzere, tüm Ortadoğu ve Afrika’yı bu çok değerli profesyonellerden oluşan güçlü kadrosu ile birlikte yönettiklerini ifade ederken, ayrıca 2017 itibarıyla tüm Türkiye’yi %100 kapsayan, pek çoğu uzun yıllardır şirketin distribütörlüğünü yürütmekte olan lider bayi ağı sayesinde müşterilerine en uygun ürün ve çözümleri sunduklarını iletti. Tanrıöver, 5. Yıl Kutlaması etkinliklerine katılan tüm iş ortaklarına şükranlarını sunarken, gelecek yılların hem ülkemiz, hem gıda sektörü ve hem de firmaları için güzel gelişmeler sunacağına inancını yineledi. 


 

Etiketler aak, türkiye, 5.yıl, ortadoğu,
food time logo

FOOD TIME SOSYAL AĞLARDA

Bizleri sosyal ağlarda da takip edebilirsiniz. Hem güncel haberlere hemde dergi içeriğimiz ile ilgili duyurulara ulaşmak için hesaplarımızı beğenip takip edebilirsiniz

YORUMLAR